Samsung

Samsung Electronics na sejmu CES 2024 širi linijo igralnih monitorjev Odyssey z novimi modeli OLED

januar 2024

Samsung Electronics je najavil nove igralne monitorje Odyssey OLED, ki bodo prihodnji teden predstavljeni na sejmu CES 2024 v Las Vegasu, največjem tehnološkem dogodku na svetu v lasti in produkciji Združenja za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association - CTA)®.

 

Novi modeli OLED zagotavljajo zmogljivost in vizualno jasnost, ki jo igralci iščejo pri svojih monitorjih, in vključujejo modele Odyssey OLED G9 (ime modela: G95SD), Odyssey OLED G8 (ime modela: G80SD) in Odyssey OLED G6 (ime modela: G60SD).

 

Odyssey OLED G9 je 125-centimetrski (49-palčni) ukrivljeni izjemno širok igralni monitor z ločljivostjo DQHD (5120 × 1440) in razmerjem stranic 32:9 ter drugimi nadgrajenimi funkcijami. Odyssey OLED G8 je prvi ploski 81-centimetrski (32-palčni) Samsung igralni monitor OLED z ločljivostjo 4K UHD (3840 × 2160) in razmerjem stranic 16:9. Oba monitorja imata frekvenco osveževanja 240 Hz in odzivni čas 0,03 ms GTG[1]. Odyssey OLED G6 je 69-centimetrski (27-palčni) monitor QHD (2560 x 1440), ki podpira razmerje stranic 16:9, ima frekvenco osveževanja 360 Hz in odzivni čas 0,03 ms GTG.

 

"Igralne platforme postajajo vedno bolj raznolike," je dejal Hoon Chung, izvršni podpredsednik za področje vizualnih zaslonov pri podjetju Samsung Electronics. "Novi Samsung igralni monitorji OLED Odyssey bodo igralcem omogočili bolj poglobljena igralna okolja in inovativno tehnologijo, ki bo prilagodila njihovo igralno izkušnjo, ter tako izpolnili in presegli njihove spreminjajoče se potrebe."

 

 

Tehnologije, ki omogočajo občutljivo uglašenost

Vsi trije novi modeli so opremljeni s tehnologijo OLED brez odseva (Glare-Free), ki zmanjšuje odseve svetlobe in omogoča boljšo izkušnjo gledanja brez dodatne opreme, tako da lahko uporabniki igrajo igre s stalno svetlostjo in barvami v skoraj vsakem svetlobnem okolju.

 

S tehnologijo VESA DisplayHDR™ True Black 400 monitorji zagotavljajo neverjetne podrobnosti in živahne barve ne glede na prikazano igro ali vsebino. Poleg tega podpirajo AMD FreeSync™ Premium Pro za izjemno gladko igranje iger HDR z nizko zakasnitvijo. 

Trije novi monitorji ponujajo celovito fizično povezljivost z dvema priključkoma HDMI 2.1, vozliščem USB in vhodom DisplayPort 1.4. Uporabniki bodo uživali tudi v boljšem udobju in priročnosti z združljivostjo nosilcev VESA[2] in stojalom z nastavljivo višino (HAS), ki ima nadzorne točke za nagib, zasuk[3] in vrtenje.

 

 

Povezana doživetja v celovitem ekosistemu

Odyssey OLED G9 in Odyssey OLED G8 zdaj ponujata Multi Control, novo funkcijo, ki zagotavlja brezhibno povezljivost naprav za lažjo in izboljšano izkušnjo z več napravami. Multi Control uporabnikom omogoča nemoten prenos slik in/ali besedila med Samsung monitorjem in drugimi Samsung napravami, vključno s prenosnim računalnikom Galaxy Book, tabličnim računalnikom ali telefonom, za bolj gladek in učinkovit delovni proces z uporabo miške in tipkovnice[4].

 

Poleg tega sta Odyssey OLED G9 in Odyssey OLED G8 opremljena s Samsung SmartThings Hub.

Z vgrajenim vozliščem se lahko uporabniki povežejo z različnimi napravami IoT, ki so združljive s storitvijo Matter in združenjem Home Connectivity Alliance (HCA), in jih nadzorujejo[5].

 

Monitorja Odyssey OLED G9 in Odyssey OLED G8 sta vsestranski središči za zabavo, ko preklopite z dela na zabavo. Opremljena sta s platformo Samsung Smart TV in Samsung Gaming Hub ter omogočata dostop do storitev pretakanja in igranja iger v oblaku brez prenosa, omejitve shranjevanja ali potrebe po računalniku/konzoli[6].

 

 

Elegantna zasnova za razsvetlitev vsakega prostora

Samsung je v linijo Odyssey prvič vključil ravne zaslone OLED, pri modelih Odyssey OLED G8 in Odyssey OLED G6 pa razmerje stranic 16:9. Nova modela izkoriščata edinstveno, tanko kovinsko zasnovo linije Odyssey OLED in vključujeta novo osvetlitev Core Lighting+, ki se prilega tankemu okvirju.

 

Osvetlitev Core Lighting+ z oddajanjem ambientalne svetlobe z zadnje strani monitorja uporabnike potopi v okolje njihovih iger in zabave. Svetlobni krog je štirikrat tanjši kot pri prejšnjem modelu (G95SC) in se brezhibno prilega tankemu 3,9-milimetrskemu kovinskemu okvirju. Na voljo je tudi novo tanko kovinsko stojalo, ki uporablja strukturo montaže brez orodja, pri čemer je uporabljena 3 mm kovinska plošča, ki zagotavlja skladnost z zasnovo zaslona in odpira prostor za druge naprave.

 

S predstavitvijo teh novih modelov je Samsung še dodatno okrepil svojo linijo OLED in svoj vodilni položaj na trgu igralnih monitorjev. Inovacije Odyssey OLED in nadaljnji napredek serije Odyssey Neo, ki je lani s 145-centimetrskim (57-palčnim) modelom Odyssey Neo G9 predstavila prvi igralni monitor Dual UHD na svetu, skupaj zagotavljajo funkcije in zmogljivost, ki bodo pomagale opredeliti prihodnost igranja iger.

 

 

 

 

O podjetju Samsung Electronics

Samsung navdihuje svet in oblikuje prihodnost s transformativnimi idejami in tehnologijami. Podjetje na novo opredeljuje svet televizorjev, pametnih telefonov, nosljivih naprav, tabličnih računalnikov, digitalnih naprav, omrežnih sistemov ter pomnilnika, sistemskih rešitev LSI, livarskih rešitev in LED. Za najnovejše novice obiščite: http://news.samsung.com.

 

[1] Odzivni čas od sive do sive (gray-to-gray, GTG) je čas, ki ga slikovna točka potrebuje, da preide iz enega odtenka sive v drugega.

[2] Namestitev VESA se nanaša na najpogostejšo družino standardov za namestitev zaslonov, ki jo je opredelilo združenje Video Electronics Standards Association (VESA).

[3] Pri modelih G80SD in G60SD sta podprta zasuk in vrtenje.

[4] Multi Control je združljiv z monitorji Samsung z operacijskim sistemom Tizen, ki so letnik 2024 in poznejši, Galaxy Books, ki so letnik 2021 ali poznejši, ter tablicami in telefoni Galaxy z uporabniškim vmesnikom One UI 5.1.1 ali novejšim.

[5] Za povezovanje in upravljanje naprav Zigbee in Thread je potreben ločen ključ SmartThings. Povezava z napravo Z-Wave ni podprta.

[6] Storitve razpoložljivih partnerjev se lahko razlikujejo glede na regijo. Razpoložljive funkcije in igre se lahko razlikujejo glede na model in državo.